kua kan suara anda!!! yipppa!!!! (^^,)

new post....but old story..hihihihi...
juz wanna share with u guys,...sweet moments semase menjadi penuntut ilmu di bumi matrix tangkak..johor...life was so hectic..tapi happening and juge pening...kikikikiki....

tak smestinya kite kene study jek kan...that will make ur life more stressing...so,,bersesuaian la dengan topic hari ni..(memang takley lari from being so skema..=P)...

kua kan suara anda!!! ape tu yek?? hihihi...melalak..memekak...wat konsert amal kat bilik e1.27 (my home sweet room..hah?)...tu sudah menjadi kemestian...
tapi ade jugak yg dilakukan secara lebey professional (ye ke?) tapi tetap memekak juge..

apakah ia?? kalo korang kenal aku..dah tentu2 tawu aku dari dulu suke...KOIR!! hehehe...

masok2 jek...aku dah gatal2 join performance koir tok orientation week...ngehee...
dan juge perlu lead da team,,first time dalam idop..kenal membe2 team pon blom..kene conduct!
but,,dari situ jugak aku dapat kenal ramai owang dalam mase yg singkat..ternyata,,diorang sangat sweeettttt!!!

ade satu gambo yg berjaye di snap oleh membe ku...(credit to wan)



ahaha..nampak tak yg kat depan tu?? aku la tu..my besfren also de kat situ..ija...membe kite tu woi!! huhu...permulaan yg baek sebagai student matrix..=)

tak terhenti di situ...praktikum hayat 43,,my class,,ade koku for first sem..n kebetulan la jugak,,perlu ber koir2 lagi..yesh!!!! hahaha..katenye kene compete ngan klas laen tapi takde pon sampai dah kua nie.. tapi dengan tetibenya jugek...my lurvely tecer Encik Hairi bagi satu task kat kitorang..."kamu kene wat persembahan utk hari belia negeri.." OMG! berat tu cikgu oi...

tapi tu la...di sebalik kesusahan,,,mesti ade kelebihan n hikmah yg akan kite peroleh...
skali lagi,,aku kene conduct this new team..sume maseh tak rapat...
ade yg pernah koir..ade yg tak tawu ape tu koir...so,,pengalaman yg ade dikongsi bersama...
lama kelamaan...kitorang makin close...

saat2 manis sempat diabadikan dalam sebuah video ciptaanku....




moga kekal selamanya......

bila usha2 balek video nie..sebak rasenya....sempat la aku jadikan video..and save dalam pendrive ku sebelum laptop ku ini masok icu satu ketika dulu...huishhh....=(
itulah dia HAYAT 43..my classmate..yg juga seperti saudaraku sendiri....

tak terhenti di situ...
ade jugek performance laen n terakhir bersama sahabat2ku ini...







performance sempena merdeka..panas terik kot...

yg ni last koir yg aku conduct...sedey rasenye...tapi,,,yg lebih manis,,walaupun dah abes koir...dirorang kadang2 ingat2kan aku ape yg aku aja dulu...saje la tu..huhu...

sure korang pon ade waktu2 indah sepanjang menuntut kat u...matrix..poli..and mane2 pon la...
diz is one my sweet moments at KMJ dat i can share with u guys...

di sini jua..memori tercipta...
walau seketika...terjalin kasih kita..
mungkin di sini...kita kan terpisah..
kenangan bersama...takkan ku lupa..

+++ with lurve +++

No comments:

Post a Comment