progress

Assalamualaikum

Sekarang ni tempoh untuk semua student masters mem busy kan diri cari supervisor untuk projek. Dan for sure, untuk student yang tersangat baru, tak tahu Prof itu macam mana, yg ni macam mana perangai dia, ok ke garang ka..mmg serabut jugak la. takut gila weh!

dan sebenaqnya.. aku takdak specific interest pun untuk dissertation aku ni. aku cuma aim nak buat field work. kerja luaq plak ah. tak mau dah duduk dlm lab.

Dan satu ni, aku terfikir macam nak buat. its about katak. entah la. tak approach lg pun Prof tu. tapi itula setakat ni mampu fikir. aku fikir, aku pernah tolong classmate aku dulu tangkap katak, aku rasa Insya Allah mungkin boleh la kot buat. hurmm.. tolong and buat sendiri projek tu tak sama kan kan.

Takpalah. tunggu la esok cm mana. tapi awai2 lagi dah ketaq lutot dok mesej Prof. first time weh! gila tak ketaq! moga semuanya dipermudahkan, Ameen. Doakan kami na!

No comments:

Post a Comment